onsdag 12. oktober 2011

Mørkerom

Er litt dårlig på dette blogg greiene, men jeg kom plutselig på at jeg kunne ta litt bilder i dag. Det er mye jobbing med skolen for tiden. Vi har masse valg å ta. I løpet av neste uke skal vi bestemme oss for hva vi vil jobbe med på final major og visual communication . Disse temane går over hele året . Vi skal også begynne å jobbe med en konkurranse vi skal delta i. Uansett....

I dag hadde jeg visual communication. Læreren hadde med seg play doh som vi kunne leke oss med mens vi pratet om ideene våres. Det var for å starte våre kreative tanker. Jeg koste meg no.  :D



Etter timen hadde jeg en koselig lunch med Anja, Anna, Marie, Unni, Angela og familien til Angela :P
Litt cookie og kakao for å friske opp den syke kroppen min :S.

Etter lunch hadde vi workshop i mørkerom. Vi brukte gjenstander til å skape bilder . 
Det var veldig kjekt :) 





















I disse bildene er det brukt : Strepsils, sprøyter, aluminiums folie, lekepistol og transparent med random tegning på.


3 kommentarer:

  1. Er du syk fremdeles, dakkar niten? Jeg vet ikke om jeg kan følge denne bloggen din, for jeg får så lyst å gå på skole i england og holde på med gøye ting, henge på starbucks og klage over hvor kaldt det er når gradestokken har krøpet under 15 grader.

    SvarSlett
  2. Nå henge jeg jo bare på starbucks og drikker alt annet enn kaffe. Så vet ikke hvor kult det egentlig er :P Men når det kommer til været kan jeg ikke klage det er ikke under 15 enda hvertfall :)

    SvarSlett
  3. så stilig Bilder! Dere er flinke:) å nå må du se til lå bli frisk igjen!

    SvarSlett