tirsdag 4. oktober 2011

Første skoledag og... Nye ikoner på docken

Første skoledag, 95 elever og en haug med info om det hektiske kommende året. Vi ble delt inn i grupper på 7, så i morgen skal jeg møte en gjeng med engelsk studenter for å snakke om en av de tre hovedoppgavene vi har fått utdelt (Visual communication). 


Jeg har også kost meg med min felles syke venninne Anne Lise . Vi har syntes synd på oss selv i sengen mens vi  koste oss med varm sjokolade, nudler, chips og programmet "Fristet".  Senere på dagen fikk besøk av Anna og hele gjengen koste seg med en skuffende "Let's  talk iPhone" streaming. Dagen endte med en sykkel tur for å hente moren i familien (Anja Hynninen) på skolen sent på kvelden. Etterfulgt av litt photoshoot på skolen. Det er ulovlig å sykle på fortauet her, så litt spenning i hverdagen blir det jo :D 


Litt bilder fra en av mange tidligere sykkelturer.



Sist men ikke minst har Angela vist meg hvordan jeg kan forandre ikonene på docken min. Dette gjøres enkelt ved å trykke cmd+i på programmet man vil forandre ikonet på . Deretter finner man en png fil med det ikonet man vil ha og drar det oppå det eksisterende ikonet i info boksen.

Dette er ikonene jeg skal bruke for tiden :)
http://www.iconfinder.com/search/?q=iconset%3Aartcore

4 kommentarer:

  1. Syyykt fete bilder, hvordan redigerer du dem så bra? :P

    SvarSlett
  2. Går grafisk design . ...Bachelor -.-

    SvarSlett
  3. Hei kjekt at du har laget deg blogg.Fine bilder. Er du frisk igjen nå da? Vi her hjemme regner nesten vekk. Håper dere har litt bedre vær enn oss ja. Ha en fin helg da vennen. Klem fra mamma

    SvarSlett