mandag 24. oktober 2011

Min kjære kom på besøk :D

Jeg har hatt noen hektiske dager.  Jeg hadde playdoh fyren igjen. Vi skulle lage noe som gjorde oss glad.
I dette tilfelle ble det en situasjon hvor det er harry potter på tv, chips i skålen og vin i glassene.
Hele scenen kom i oppfyllelse senere på dagen, så det var veldig koselig :)







Så kom torsdagen og Tor Erling kom på besøk.





Fredag reiste jeg, Tor Erling, Anne Lise, Anja og Jeanette inn til London med leiebilen Tor Erling hadde leid. Vi shoppet litt skole ting, litt bukse til Tor og litt baby klær til det kommende tantebarnet. Deretter spiste vi litt Italiens mat.


























Lørdagen begynte med frokost og handletur på Asda hyper marked som er åpent 24/7 .
Du kan til og med skifte dekk på bilen mens du handler om det er ønskelig.







































































Senere på dagen gikk vi tur i parken (ikke ponni parken) :(
Etterpå spiste på den mexicanske restauranten i gaten. Veldig godt.

























Til sist vil jeg bare dedikere to bilder til de vakre queenbiene i leiligheten.


5 kommentarer:

  1. stilige bilder, Helene. Vi gleder oss til komme på besøk vi også ! Kjekt du prøver ut litt forskjellige spisesteder til vi kommer ! klem mamma

    SvarSlett
  2. Utrolig fine bilder i skogen! :D Du har sykt skills!

    ELSKER kommentaren om de to Queen Biene.. :P

    SvarSlett
  3. Så flink du er med bilder, Helene!! Er det photoshop du bruker?
    Å den parken er jeg veldig klar for å gå tur i !!
    hihi! gleder meg til å komme på besøk:) :)

    SvarSlett
  4. Takk takk. Ja jeg bruker photoshop, men... kjøp denne appen http://www.realmacsoftware.com/analog/
    bruker den på resten. Veldig enkel og grei.

    SvarSlett
  5. Jeg venter i spenning på innlegget: "mine kjære kom på besøk"

    SvarSlett